Käyttäjäsopimus
Laina- tai vakuutushakemuksesi tai muuta palveluamme koskevan hakemuksesi yhteydessä olet päättänyt hyväksyä Zmarta Suomen käyttäjäsopimuksen.
Käyttäjäsopimus on tehty sinun ja Freedom Rahoitus Oy:n välillä (Y-tunnus 2207313-9, jäljempänä "Zmarta/Freedom Rahoitus" tai "me").
Zmarta ja Freedom Rahoitus ovat myös Freedom Rahoitus Oy:n käytössä olevia tavaramerkkejä.
1. Sisältö
Käyttäjäsopimuksen tekeminen ja hyväksyminen on vapaaehtoista.
Sinun ei siis tarvitse tehdä sopimusta hakeaksesi lainaa, vakuutusta tai käyttääksesi muita välityspalvelujamme.
Palvelu, jota tämä Käyttäjäsopimus koskee, on jatkuva tilauspalvelu, jonka tarkoituksena on auttaa sinua yksityistaloutesi kanssa tarjoamalla sinulle korkeatasoisempaa yksilöllistä palvelua, tietoa ja markkinointia, joka on räätälöity juuri sinua varten.
Palveluun kuuluu, että Zmarta/Freedom Rahoitus valikoi ja tarjoaa tietoja ja tuotteita, joiden uskomme olevan juuri sinulle mielekkäitä ja kiinnostavia perustuen tietoihin Zmartan palveluista, joita olet käyttänyt aiemmin (esim. aiemmin haetut lainat ja vakuutukset) sekä itse hakemuksessasi ja/tai OmaTili-palvelussa antamiisi tietoihin (esim. siviilisääty, perhetilanne, asumismuoto ja omat kiinnostuksen kohteet).
Palveluun kuuluu, että Zmarta vertaa olosuhteitasi aiempaan aktiivisuuteesi meitä kohtaan sekä (koostettuun) tietoomme siitä, mistä muut, jotka ovat olleet samanlaisessa tilanteessa kuin sinä (esim. samanlainen elämäntilanne, talous, asumismuoto tai asuinalue), ovat olleet meillä kiinnostuneita.
Tätä kutsumme profiloinniksi.
Siten palvelun tarkoituksena on tarjota sinulle kiinnostavia tarjouksia, ja sen avulla vältyt saamasta tarjouksia ja tietoa palveluista, jotka eivät kiinnosta sinua.
Lisätietoja siitä, kuinka itse profilointi tapahtuu, löydät Käyttäjäsopimuksemme Tietosuojakäytännöstä.
Zmarta/Freedom Rahoitus Oy on osa Zmarta Group -konsernia, jossa Zmartan/Freedom Rahoitus Oy:n emoyhtiönä on Zmarta Sweden Group Kommanditbolag.
Ratkaisut ja tuotteet, joista voit saada tietoa ja jotka tarjotaan palvelun puitteissa, ovat Zmarta Group -konserniin kuuluvien yritysten tarjoamia tuotteita.
Tällä hetkellä tämä koskee esimerkiksi yksityis-, auto-, asunto- ja yrityslainoja, vakuutusta, luottokorttia, säästämistä sekä sähköä.
Käyttäjäsopimus on maksuton, ja voit milloin tahansa peruuttaa sen ottamalla meihin yhteyttä (ks. yhteystiedot jäljempänä).
Tämän palvelun sisältö vaihtelee ajoittain.
Katso alla esimerkki eduista, joita sinulle voidaan tarjota:
Uutiskirje, jossa on vinkkejä henkilökohtaista talouttasi varten
Yksilöity palvelu, jonka myötä hankimme sinulle kiinnostavia tarjouksia, jotka sopivat juuri sinulle ja taloudellesi.
Tämä voi myös tarkoittaa, että voimme pyynnöstä seurata nykyisiä ehtojasi (esim. laina- tai vakuutusehtoja) ja ottaa sinuun yhteyttä, kun näemme, että sinulla on mahdollisuus parantaa palvelujemme avulla ehtojasi, esimerkiksi lainaehtojasi tai sähkösi hintaa.
Pääsy yksilöidyille omille sivuille (OmaTili) esim. lainan- tai vakuutuksenvälitystä koskevan hakemuksen täyttämisen jälkeen.
Kyseisellä sivulla ilmoitamme sinulle yksilöidyistä tarjouksista ja sinulla on siellä mahdollisuus ottaa meihin yhteyttä ja kertoa juuri omista tarpeistasi ja toiveistasi.
Käyttäjäsopimusta koskevia tietoja ja etuja tarjotaan puhelimitse, kirjeitse, sähköpostitse, tekstiviestitse tai OmaTili-osiossa.
Jotta saat mahdollisimman nopeaa ja itsellesi mielekästä palvelua ja jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä, kun löydämme jotakin sinulle ja tarpeisiisi sopivaa, otamme sinuun pääsääntöisesti ensin yhteyttä sähköpostitse, tekstiviestitse tai OmaTili-palvelussa.
Jos et halua saada tietoa sähköpostitse tai tekstiviestitse, voit ilmoittaa siitä meille ottamalla meihin yhteyttä jäljempänä löytyvien yhteystietojen avulla.
Voit sitten jatkaa palvelujen käyttöä, mutta ota huomioon, että sinun on tällöin itse tarkistettava säännöllisesti OmaTili-palvelusta ajantasaiset tiedot ja tarjoukset, joiden uskomme kiinnostavan sinua uusissa tilanteissasi.
Käyttäjäsopimus on voimassa toistaiseksi ja se voidaan irtisanoa milloin tahansa kumman tahansa osapuolen toimesta.
Jos haluat irtisanoa sopimuksen, voit tehdä sen lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@zmarta.fi/asiakaspalvelu@freedomrahoitus.fi tai soittamalla numeroon 09-42 41 44 00.
2. Henkilötietojen käsittely
Zmarta/Freedom Rahoitus suojelee ja pitää huolta henkilötiedoistasi sekä kunnioittaa yksityisyyttäsi.
Jotta voisit käyttää palvelujamme Käyttäjäsopimuksen mukaan, meidän on käsiteltävä henkilötietojasi.
Zmarta käsittelee henkilötietoja sovellettavan henkilö- ja tietosuojalainsäädännön mukaisesti, johon kuuluvat EU:n yleinen tietosuoja-asetus (GDPR) sekä muut kansalliset lait, asetukset ja säännökset.
Kuten mainittua, Käyttäjäsopimus pitää sisällään muun muassa sen, että autamme juuri sinua saamaan sinulle sopivimmat ehdot ja tarjoukset, joita Zmarta Group -konsernin tuotteet voivat tarjota (tällä hetkellä vertailussa ovat rahoituspalvelut, vakuutukset ja sähkö).
Tämä tarkoittaa, että käsittelemme henkilötietojasi tavalla, joka mahdollistaa tällaisen yksilöllistetyn palvelun (mm. ns. profiloinnin avulla).
Täydellinen kuvaus siitä, kuinka käsittelemme henkilötietojasi, on esitetty Tietosuojakäytännössämme, jonka löydät täältä.
Hyväksymällä Käyttäjäsopimuksemme ehdot vahvistat, että olet lukenut ja ymmärtänyt Zmartan/Freedom Rahoituksen Tietosuojakäytännöt ja hyväksyt sen.
Jotta voisimme tarjota sinulle ja taloudellesi mielenkiintoisia tarjouksia, henkilötietosi siirretään Zmarta Group -konserniin kuuluville yrityksille, jotka niitä tarvitsevat.
3. Evästeet
Tallennamme tietoja siitä, miten käytät palveluitamme, esimerkiksi käyttämästäsi hakukanavasta, hakemuksen ajankohdasta, yhteydenottojemme ajankohdista sekä siitä, mitä asia milloinkin koski.
Kun hakemus tehdään käyttämällä digitaalisia kanavia, käytämme evästeitä ja muita digitaalisia työkaluja hakutulosten optimointiin, jäljittämiseen ja seurantaan, jotta voimme tarjota sinulle hyvän ja mielekkään käyttökokemuksen.
Lue lisää asiasta Evästekäytännöstämme.
4. Muuttuneet ehdot ja koko sopimus
Zmarta pidättää oikeuden Käyttäjäsopimuksen muuttamiseen milloin tahansa tätä sivua päivittämällä.
Jos olennaisia muutoksia tehdään, ilmoitamme sinulle uusista ehdoista sähköpostiviestillä.
Tämän sopimusasiakirjan ehdot muodostavat Käyttäjäsopimuksen kaikki ehdot.
5. Yhteystiedot
Zmarta Suomi/Freedom Rahoitus Oy
Kaivokatu 8 (8. kerros)
00100 Helsinki
Puhelin: 09-42 41 44 00
Sähköposti: info@zmarta.fi/asiakaspalvelu@freedomrahoitus.fi
Sinulla on oikeus viedä mahdolliset tämän Käyttäjäsopimukseen liittyvät riita-asiat Kuluttajariitalautakuntaan, ja voit myös ottaa yhteyttä vakuutus- ja rahoitusneuvontaan, joka voi neuvoa ja auttaa kuluttajia vakuutusasioissa ilmaiseksi.
Voit viedä asiasi FINE-vakuutus- ja rahoitusneuvontaan.
Kuluttajariitalautakunta
Hämeentie 3 B, PB 306, 00531 HELSINKI
Puh. 0100 86330 (vaihde)
https://www.kuluttajariita.fi
FINE Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
Porkkalakatu 1, 00180 HELSINKI
Puh. (09) 6850 120
Fax (09) 6850 1220
https://www.fine.fi
Ennen kuin viet asian Kuluttajariitalautakuntaan, sinun on otettava yhteyttä Kuluttajaneuvontaan (https://www.kuluttajaneuvonta.fi).
Tähän Käyttäjäsopimukseen sovelletaan Suomen lakia.
Käyttäjäsopimuksen tietosuojakäytäntö
Kuka on rekisterinpitäjä?
Rekisterinpitäjä on Freedom Rahoitus Oy (Y-tunnus 2207313-9), Kaivokatu 8 (8. kerros), 00100 Helsinki (jäljempänä "Zmarta/Freedom Rahoitus" tai "me").
Mikä on Käyttäjäsopimus?
Käyttäjäsopimus on jatkuva tilauspalvelu (jäljempänä myös "palvelu"), jonka tarkoituksena on auttaa sinua yksityistaloutesi kanssa tarjoamalla korkeatasoisempaa henkilökohtaista palvelua, tietoa ja yksilöityä markkinointia.
Palveluun kuuluu, että Zmarta valikoi ja tarjoaa tietoja ja tuotteita, joiden uskomme olevan juuri sinulle mielekkäitä ja kiinnostavia perustuen tietoihin Zmartan palveluista, joita olet käyttänyt aiemmin (esim. aiemmin haetut lainat ja vakuutukset) sekä mitä tietoja annat itse hakemuksessasi ja/tai OmaTili-palvelussa (esim. siviilisääty, perhetilanne, asumismuoto ja omat kiinnostuksen kohteet).
Palveluun kuuluu, että Zmarta vertaa olosuhteitasi aiemmin osoittamaasi kiinnostukseen meitä kohtaan sekä (koostettuun eli sellaisessa muodossa olevaan tietoon, joka ei mahdollista yksittäisen henkilön tunnistamista) tietoomme siitä, mistä muut, jotka ovat olleet samanlaisessa tilanteessa kuin sinä (esim. samanlainen elämäntilanne, talous, asumismuoto tai asuinalue), ovat olleet kiinnostuneita.
Tätä kutsumme profiloinniksi.
Palvelun tarkoituksena on siis ainoastaan tarjota sinulle kiinnostavia tarjouksia ja sen avulla vältyt saamasta tietoa palveluista, jotka eivät kiinnosta sinua.
Lue lisää kohdasta "Kuinka palvelu yksilöidään minulle?" jäljempää.
Zmarta/Freedom Rahoitus Oy on osa Zmarta Group -konsernia, jossa Zmartan/Freedom Rahoitus Oy:n emoyhtiönä on Zmarta Sweden Group Kommanditbolag.
Ratkaisut ja tuotteet, joista voit saada tietoa ja jotka tarjotaan Käyttäjäsopimuksen puitteissa, ovat Zmarta Group -konserniin kuuluvien yritysten tarjoamia tuotteita.
Tällä hetkellä tämä koskee esimerkiksi yksityis-, auto-, asunto- ja yrityslainoja, vakuutusta, luottokorttia, säästämistä sekä sähköä.
Käyttäjäsopimus voidaan tällä hetkellä tehdä ainoastaan Zmartan välityspalvelujen käytön yhteydessä, esimerkiksi lainan- ja/tai vakuutuksenvälityspalvelun yhteydessä.
Jotta voimme tarjota sinulle Käyttäjäsopimuksen, meidän on kerättävä ja käsiteltävä henkilötietojasi.
Henkilötietojasi käsitellään myös profiloimalla.
Tämän Tietosuojakäytännön tarkoitus on kuvata, miten käsittelemme henkilötietojasi sekä mitä oikeuksia sinulla on.
Mitä henkilötietoja kerätään ja mihin niitä käytetään?
Joitakin tietoja luovutat meille itse, kun teet mahdollisen hakemuksen johonkin palveluumme ja/tai Käyttäjäsopimuksen yhteydessä.
Nämä tiedot voivat olla henkilö- ja yhteystietoja, kuten nimi, osoite, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja henkilötunnus (lue lisää kohdasta 1) tai hakemustietoja, kuten tulojasi, työllisyystietojasi ja haettua luottomäärää koskevia tietoja (lue lisää kohdasta 4).
Keräämme sinusta tiettyjä tietoja mahdollisen hakemuksesi tekemisen yhteydessä ja/tai sen jälkeen.
Tällaiset tiedot voivat sisältää päivitettyjä henkilötietoja tai täydennettyjä tietoja ulkopuolisten rekisterien (esim. Suomen Asiakastieto Oy tai Bisnode D&B Finland Oy) kautta (lue lisää kohdasta 1). Tietoja päivitetään tietojesi pitämiseksi ajantasaisina.
Tallennamme myös tietoja siitä, miten käytät palveluitamme, esimerkiksi tiedot käyttämästäsi hakukanavasta, hakemuksen ajankohdasta, yhteydenottojemme ajankohdista sekä siitä, mitä asia milloinkin koski.
Voidakseen tarjota Käyttäjäsopimuksen, Zmarta käyttää tilastotietoja (eli koostetussa muodossa olevia tietoja, jotka eivät mahdollista yksittäisen henkilön tunnistamista).
Tilastotiedoilla tarkoitetaan tietoja siitä, kuinka muut asiakkaat (eli Zmartan asiakkaat, joilla on samanlainen elämäntilanne ja tarpeet kuin sinulla) käyttävät Zmartan palveluja.
Zmarta vertailee näitä tietoja tietoihin, jotka itse annat hakemuksesi yhteydessä ja/tai OmaTili-palvelussa, jotta voisimme tarjota sinulle mahdollisimman yksilöityä palvelua.
Tällä tavoin pyrimme ennakoimaan, mistä olet kiinnostunut saamaan tietoa.
Lue lisää kohdasta "Kuinka palvelu yksilöidään minulle?" jäljempää.
Kun hakemus tehdään digitaalisesti, käytämme evästeitä ja muita digitaalisia työkaluja hakukoneoptimointiin, paikannukseen ja seurantaan (ks. lisätietoja jäljempänä kohdasta 2). Tämän kaiken on tarkoitus tarjota sinulle hyvä ja mielekäs käyttökokemus.
Lue lisää asiasta Evästekäytännöstämme.
Tässä Tietosuojakäytännössä sinulle kerrotaan, miten henkilötietojasi käsitellään Käyttäjäsopimukseen liittyen.
Jos haluat saada tietoja siitä, miten Zmarta käsittelee henkilötietoja yleisemmällä tasolla, ks. yleinen Tietosuojakäytäntömme.
Mihin henkilötietoja käytetään?
Käsittelemme henkilötietojasi alempana esitettyihin tarkoituksiin.
Henkilötietosi rekisteröidään asiakastietokantaamme.
Kun soitat asiakaspalveluumme tai kun sinulle soitetaan sieltä, tallennamme käydyn keskustelun.
Tallennus tehdään, jotta voimme dokumentoida kanssasi tehdyn sopimuksen.
Kaiken henkilötietojen käsittelyn perustan tulee olla sovellettavan tietosuojalainsäädännön mukaista eli käsittelylle tulee olla niin sanottu oikeudellinen perusta.
Jotta henkilötietojesi käsittely olisi lainmukaista, sen on oltava tarpeellista (i) Käyttäjäsopimuksen noudattamiseksi tai (ii) Zmartan laista johtuvien velvoitteiden täyttämiseksi.
Henkilötietojen käsittely voi perustua myös (iii) Zmartan oikeutettuun etuun tai (iv) siihen, että olet antanut suostumuksesi kyseiseen käsittelyyn.
Zmarta voi käsitellä henkilötietoja, jos on tarpeellista Zmartan tai kolmannen osapuolen oikeutetun edun vuoksi.
Tällaisiin etuihin kuuluu muun muassa Zmartan kaupalliset intressit säilyttää hyvä asiakassuhde kanssasi sekä parantaa ja kehittää palvelujamme (katso alempana olevat tiedot).
Tässä yhteydessä Zmarta tekee etuuspunnintaa, jossa perusteltu etu kyetä parantamaan ja kehittämään tuotteitamme sekä varmistaa palvelujemme toimivuus ja turvallisuus asettuu käyttäjän yksityisyyden suojan edelle.
Jos sinulla on tästä poikkeava näkökanta tai olet eri mieltä oikeutettuun etuun perustuvasta käsittelystä, joka perustuu etuuspunnintaan, sinulla on oikeus vastustaa tällaista käsittelyä.
Lue lisätietoja oikeuksistasi Tietosuojakäytännön yleisen osan otsikon "Oikeutesi" alta.
Millaisia henkilötietoja kerätään?
1. Henkilö- ja yhteystiedot (kuten nimi, henkilötunnus, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite)
Käsittelyn tarkoitus ja päätöksenteko
Tarvitsemme tietoja, jotta voimme tarjota Käyttäjäsopimuksen sinulle, eli jotta voimme suorittaa palvelun sinulle.
Tarvitsemme tietoja myös yhteydenpitoon kanssasi, palvelujemme toimivuuden kehittämiseen ja varmistamiseen, tietoturvaa varten ja voidaksemme estää palvelujemme väärinkäytön sekä täyttääksemme lakisääteiset velvoitteemme.
Henkilötietojasi tullaan myös anonymisoimaan, jotta voimme käyttää niitä tilastollisessa muodossa palvelun puitteissa muihin asiakkaisiin verrattuna.
Tarkempia tietoja tietojen käsittelyn perusteista löydät kohdasta "Lisätietoja siitä, kuinka henkilötietojasi käsitellään" jäljempänä.
Käsittelyn oikeudellinen perusta
Välillämme olevan Käyttäjäsopimuksen sekä lakisääteisten velvoitteiden täytäntöönpano ja/tai perusteltu etu.
Tarkempia tietoja tietojen käsittelyn perusteista löydät kohdasta "Lisätietoja siitä, kuinka henkilötietojasi käytetään" jäljempää.
Automatisoitu ja profilointi
Ei automaattista päätöksentekoa.
Tietoja analysoidaan, jotta voimme tarjota sinulle yksilöidyn palvelun.
Lue lisää kohdasta "Kuinka palvelu yksilöidään minulle?".
Tietojen siirtäminen
Tiedot siirretään luottotietoja välittäville yrityksille (esim. Suomen Asiakastieto Oy:n ja Bisnode D&B Finland Oy:n) tietojen päivittämiseksi.
Jos kirjaudut sisään OmaTili-palveluun pankkitunnuksilla, henkilötietosi siirretään pankkitunnistautumispalvelun tarjoajalle henkilöllisyytesi tunnistamiseksi.
Katuosoite- ja asuinaluetietosi voidaan siirtää myös palveluntarjoajillemme esimerkiksi tilastotietopalveluja ja tiedon analysointia varten.
Lue lisää kohdasta "Kuinka palvelu yksilöidään minulle?".
Jotta voimme tarjota sinulle palveluja koko yksityistalouttasi varten Käyttäjäsopimuksen puitteissa, tietoja voidaan siirtää muille Zmarta Group -konserniin kuuluville yrityksille.
2. IP-osoite ja tietyt evästeet
Käsittelyn tarkoitus ja päätöksenteko
Käytämme IP-osoitetta henkilökohtaisena tunnistetietonasi ja asetustesi tunnistamiseen, ja jotta voimme tarjota paremman käyttökokemuksen.
Tallennamme IP-osoitteen myös hallinnollisia tarkoituksia varten, esimerkiksi jotta voimme nähdä, mitä kanavaa käytit tullessasi verkkosivullemme.
Lisätietoja evästeiden käytöstä verkkosivullamme saat lukemalla Evästekäytäntömme.
Käsittelyn oikeudellinen perusta
IP-osoitteen käyttäminen perustuu kaikissa tapauksissa etuuspunnintaan ja suostumukseesi evästeiden käyttöön Evästekäytännössämme kuvatulla tavalla.
Automatisoitu ja profilointi
Ei automaattista päätöksentekoa.
Tietoja siitä, miten ja milloin käytät verkkosivustoamme ja palvelujamme, käytetään osana Käyttäjäsopimusta, jotta voisimme tarjota sinulle yksilöityä tietoa ja tarjouksia.
Voimme esimerkiksi nähdä, mihin verkkosivustomme kategorioihin osoitat kiinnostusta ja millaiseen tietoon tutustut.
Tietojen siirtäminen
Ei.
3. Tiedot maksuhäiriömerkinnöistä ja mahdollisesta maksuhäiriöön kytketystä velasta
Käsittelyn tarkoitus ja päätöksenteko
Tiedot saadaan (aiemmista) hakemuksistasi Zmartalla.
Maksuhäiriömerkintöjä koskevia tietoja käsitellään, jotta voimme tarjota sinulle mielekästä palvelua palvelun puitteissa.
Käsittelyn oikeudellinen perusta
Jotta voimme täyttää sopimusvelvoitteemme sinua kohtaan.
Automatisoitu ja profilointi
Ei.
Tietojen siirtäminen
Ei.
4. Hakemuksen tiedot (esimerkiksi tuloja, työnantajaa, haettua lainaa/vakuutusta, lainan käyttötarkoitusta tai vakuutuksen perustaa koskevat tiedot)
Käsittelyn tarkoitus ja päätöksenteko
Tiedot saadaan (aiemmista) hakemuksistasi Zmartalla.
Tietoja käsitellään, jotta voimme tarjota palvelun Käyttäjäsopimuksen puitteissa, esim. jotta voimme tarjota sinulle mielekkäitä ja yksilöityjä tarjouksia, sekä tilastotiedon luontiin, analysointitarkoituksiin yleisellä tasolla koostetun tiedon muodossa anonymisoidun datan avulla, ilman henkilökohtaista kytköstä sinuun.
Käsittelyn oikeudellinen perusta
Katso kohta 1.
Automatisoitu ja profilointi
Ei automaattista päätöksentekoa.
Tietoja analysoidaan, jotta voimme tarjota sinulle yksilöidyn palvelun.
Lue lisää kohdasta "Kuinka palvelu yksilöidään minulle?".
Tietojen siirtäminen
Ei.
Lisätietoja siitä, miten henkilötietojasi käsitellään
Sopimusvelvoitteidemme täyttäminen
Tarvitsemme tietoja, jotta voimme tarjota palveluamme sinulle sekä vahvistaa henkilöllisyytesi.
Tarvitsemme kyseisiä tietoja välillämme olevan sopimuksen velvoitteiden täyttämiseen.
Jos et anna näitä tietoja, emme valitettavasti voi tarjota sinulle palveluamme Käyttäjäsopimuksen mukaisesti.
Kuten edellä mainittu, Zmarta käyttää tilastotietoja voidakseen tarjota sinulle Käyttäjäsopimuksen.
Tämä tarkoittaa sitä, että myös henkilötietosi (erityisesti sukupuolta, postinumeroa, ikää ja hakemusta koskevat tiedot) anonymisoidaan, jotta niitä voidaan käyttää koostetusti Käyttäjäsopimuksen tarkoittamien palvelujen yhteydessä suhteessa muihin asiakkaisiin.
Oikeudellinen perusta: Sopimusvelvoitteiden täyttäminen.
Yhteydenpito kanssasi
Postitse, puhelimitse, sähköisen viestinnän keinoin (esim. tekstiviestitse, sähköpostitse, verkkolomakkeilla, sosiaalisen median tilien kautta tai chat-toiminnon avulla) tai muulla tavalla, esimerkiksi kun lähetämme tietoja sinulle tai olemme sinuun yhteydessä palveluamme koskeviin kysymyksiin liittyen.
Oikeudellinen perusta: Sopimusvelvoitteiden täyttäminen.
Suoramarkkinointi
Henkilötietojasi voidaan käyttää myös siihen, että voimme tarjota sinulle muita Zmartan tai Zmarta Group -konserniin kuuluvien muiden yhtiöiden tarjoamia palveluita.
Oikeudellinen perusta: Välillämme olevan sopimuksen täytäntöönpano ja/tai oikeutettu etu.
Palvelujemme toimivuuden ja tehokkuuden ylläpito ja kehittäminen
Käytämme tietoja analysoidaksemme ja ymmärtääksemme markkinoiden kehitystä, jotta voimme kehittää ja parantaa tuotteitamme ja palvelujamme.
Näin ollen voimme esimerkiksi analysoida digitaalisten palvelujen käyttöä niiden toimivuuden ja esitystavan parantamiseksi ja tehdäksemme niistä käyttäjäystävällisempiä.
Tällöin saatamme myös koota tilastoja analyysitarkoituksiin esimerkiksi siitä, kuinka käytät ja selaat palvelujamme.
Välityspalvelujamme koskevassa hakemuksessa antamiasi tietoja käytetään myös analyysiin, jonka avulla sinulle voidaan tarjota mielekästä suoramarkkinointia.
Oikeudellinen perusta: Välillämme olevan sopimuksen täytäntöönpano ja oikeutettu etu.
Kenelle siirrämme henkilötietojasi?
Joissakin tapauksissa henkilötietojasi voidaan siirtää muille yrityksille ja yhteistyökumppaneille (katso kohta "Tietojen jakaminen" ylempää).
Tapauksessa, jossa Zmarta tai merkittävä osa Zmartan omaisuudesta tai liiketoiminnasta myydään kolmannelle osapuolelle, myös henkilötietosi voidaan luovuttaa kyseiselle kolmannelle osapuolelle tällaisen myynnin yhteydessä.
Voit kuitenkin aina olla varma, että emme luovuta myymällä henkilötietojasi ulkopuoliselle kolmannelle osapuolelle markkinointitarkoituksiin.
Katso lisätietoja ylempää.
Kuinka kauan tietoni säilytetään?
Henkilötiedot poistetaan sovellettavan henkilö- ja tietosuojalainsäädännön mukaisesti, mikä tarkoittaa sitä, että tietoja ei säilytetä pidempään kuin on tarpeellista käsittelyn tarkoitusta tai sovellettavaa lainsäädäntöä varten.
Tietosi, mukaan lukien IP-osoitteesi, säilytetään niin kauan kuin tilaat palvelua ja niin kauan kuin tietoja tarvitaan sopimuksen täytäntöönpanoon.
Jos irtisanot sopimuksen, poistamme tiedot niin pian kuin se on mahdollista sovellettavan lainsäädännön ja Zmartan sisäisten prosessien mukaan.
Jos sopimus muuttuu passiiviseksi (eli jos et osoita kiinnostusta palvelua tai sen sisältöä kohtaan 4 vuoden ajanjakson kuluessa sopimuksen solmimisesta), sopimus katsotaan irtisanotuksi ja henkilötietosi poistetaan edellä kuvatulla tavalla.
Maksuhäiriömerkintöjen käsittely
Jos sinulla on maksuhäiriömerkintä, sinun ei ole mahdollista hyödyntää lainanvälityspalvelujamme.
Tästä syystä Zmarta tallentaa ko. tiedot sinusta.
Tallentamalla nämä tiedot voimme varmistaa, ettemme kontaktoi sinua, mikäli sinun ei ole mahdollista hyödyntää lainanvälityspalveluamme.
Maksuhäiriömerkintää koskeva tieto on voimassa 36 kuukautta siitä päivästä, kun hait meidän kauttamme lainaa, mistä johtuen tulemme aikaisintaan olemaan sinuun yhteydessä lainanvälityspalveluja koskevista tarjouksista tämän ajanjakson jälkeen.
Kuinka palvelu yksilöidään minulle?
Jotta voisimme tarjota sinulle yksittäisenä asiakkaana kiinnostavia tarjouksia ja yksilöllistä palvelua Käyttäjäsopimuksen puitteissa, käytämme profilointia, mikä tarkoittaa, että luomme työkaluja, joilla pyritään automatisoidusti ennakoimaan tulevaisuuden tarpeitasi Zmartan palveluissa.
Tämä tapahtuu käyttäen historiallista dataa (sinun aikaisempi aktiivisuus Zmartalla, muiden Zmartan asiakkaiden aktiivisuus sekä tilastollinen tieto).
Tiedot koostetaan aiemmista Zmarta Group -konsernille tehdyistä (sekä sinun että muiden asiakkaiden) hakemuksista ja tiedoista, jotka olet itse ilmoittanut lainan tai vakuutuksen hakemisen yhteydessä (esimerkiksi jos kerrot, että sinulla on auto).
Zmarta voi myös kerätä tietoa palveluntarjoajilta tilastotiedon muodossa.
Nämä palveluntarjoajat keräävät tietoja julkisista rekistereistä ja tietolähteistä, kuten Tilastokeskukselta, ja luovat todennäköisyyksiä koskevia tilastotietoja asiakkaiden eri tietojen, kuten katuosoitteen tai asuinalueen, perusteella.
Tilastotiedot rakennetaan koostetun tiedon kautta anonymisoidun datan avulla, ilman kytköstä yksittäiseen henkilöön.
Zmarta tekee yksilötasolla analyysia, joka perustuu palvelun puitteissa haltuun saamiimme henkilötietoihisi, esimerkiksi aiemmin käyttämiisi Zmartan palveluihin, siviilisäätyyn, kiinnostuksenkohteisiin, asumismuotoosi, asuinpaikkaasi tai siihen, kuinka käytät verkkosivujamme.
Analyysi voi johtaa siihen, että sinut luokitellaan osaksi tiettyä asiakasryhmää tai että saat yksilöllisen profiilin.
Asiakasryhmääsi tai yksilöllistä profiiliasi verrataan tämän jälkeen eniten sinua muistuttavan kohde- tai asiakasryhmän päätöksiä ja käyttäytymistä koskevaan, yllä kuvattuun tilastotietoon.
Tunnistamme ja analysoimme esimerkiksi asiakaskäyttäytymistä, jotta ymmärtäisimme, miten esimerkiksi samalla alueella asuvat asiakkaat vastaavat kampanjoihin tai tarjouksiin.
Edellä mainitun analyysin tarkoituksena on voida tarjota Käyttäjäsopimuksen puitteissa sinulle tietoja ja tuotteita, jotka ovat kiinnostavia juuri sinulle, ja sen avulla vältyt lukemasta tietoja, jotka todennäköisesti eivät kiinnosta sinua.
Eri asiakkaat voivat siis saada erilaisia tarjouksia.
Mitä tapahtuu, jos en hyväksy henkilötietojeni käsittelyä tässä Tietosuojakäytännössä esitetyn mukaisesti?
Jotta sinulla olisi mahdollisuus saada kohdennettuja tarjouksia Käyttäjäsopimuksen puitteissa, Zmartalla on oltava mahdollisuus käsitellä henkilötietojasi edellä kuvatulla tavalla.
Voit hyödyntää osaa Käyttäjäsopimuksen osana tarjotuista eduista, esim. saada alennusta Zmartan yhteistyökumppaneiden tuotteista tai palveluista, joita ei ole räätälöity juuri sinulle, vaikka et hyväksyisi kaikkea edellä kuvattua käsittelyä (esim. käsittelyä, jonka tarkoituksena on tarjota sinulle kiinnostavia ja kohdennettuja tarjouksia), mutta muilta osin et saa Käyttäjäsopimuksen etuja käyttöösi.
Sinulla on luonnollisesti aina oikeus kieltää henkilötietojesi käyttö markkinointitarkoituksiin.
Jos et enää halua saada tarjouksia Zmartalta, voit ottaa meihin yhteyttä puhelimitse numeroon 09-42 41 44 00 tai sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@freedomrahoitus.fi tai info@zmarta.fi.
Tietosuoja
Asiakkaidemme ja kotisivuillamme vierailevien kävijöiden yksityisyys on meille erittäin tärkeää.
Tietosuojakäytäntömme tarkoituksena on kuvata selkeästi ja läpinäkyvästi se, miten me keräämme, käytämme, esitämme, välitämme ja tallennamme dataa ja sinuun liittyvää tietoa – tarkoituksena on turvata se, että henkilötietosi on turvassa ja me käsittelemme oikealla tavalla.
Käsittelemme kaikkia henkilötietoja voimassa olevien tietosuojalakien ja -käytäntöjen mukaisesti.
Yleinen Tietosuojakäytäntö
Tiedämme, kuinka tärkeää yksityisyydensuoja on asiakkaillemme ja sivustomme vierailijoille.
Tämän tietosuojakäytännön tarkotus on kuvailla sinulle selkeästi ja avoimesti, kuinka keräämme, käytämme, esitämme, siirrämme ja tallennamme sinua koskevia tietoja – kaikki tämä sen vuoksi, että voit olla varma, että henkilötietosi säilytetään turvallisesti ja että niitä käsitellään oikein.
Kaikki henkilötietojen käsittely tapahtuu voimassaolevan tietosuojalainsäädännön mukaisesti, mukaan lukien EU:n tietosuoja-asetus (GDPR).
Henkilötietojen käsittely
Zmarta ja Freedom Rahoitus ovat Freedom Rahoitus Oy:n toiminnassa käytettäviä tavaramerkkejä.
Freedom Rahoitus Oy on osa Zmarta Groupia.
Freedom Rahoitus Oy ("Zmarta/Freedom Rahoitus") käsittelee henkilötietojasi, jotta voimme tarjota palvelujamme ja jotta sinä voit käyttää niitä.
Se, miten henkilötietoja käsitellään, riippuu siitä, minkä palveluistamme olet valinnut käytettäväksi.
Klikkaa kunkin palvelun alta saadaksesi lisätietoja siitä, miten henkilötietoja käsitellään kyseisen palvelun yhteydessä (ml"miten kauan käsittelemme henkilötietojasi).
Tietosuojakäytäntö –Zmarta/Freedom Rahoituksen välityspalvelut
Tietosuojakäytäntö - Käyttäjäsopimus
Tähän tietosuojakäytäntöön kuuluu tämän yleisen osan lisäksi edellä mainittu palvelukohtainen tietosuojakäytäntö sen mukaan, minkä/mitkä palvelut valitset.
Tämän asiakirjan sisältämät tiedot koskevat kaikkea henkilötietojen käsittelyä riippumatta siitä, mitä palvelua käytät eli esimerkiksi siitä, mitä oikeuksia sinulla on meitä kohtaan koskien henkilötietojen käsittelyä.
Jos haluat lukea välityspalvelumme yleiset ehdot, löydät ne täältä.
Mikäli haluat tutustua käyttäjäsopimukseemme, löydät sen täältä.
Missä henkilötietojani käsitellään ja kenelle niitä luovutetaan?
Jotta voimme tarjota palveluitamme, Zmarta/Freedom Rahoitus käyttää ulkopuolisia IT-palveluntarjoajia (esim"Amazon Webservices Inc., Avepoint Inc"ja Microsoft) tietojen tallentamiseen ja varmuuskopiointiin sekä asiakirja- ja sähköpostijärjestelmien ylläpitoon.
Zmarta/Freedom Rahoitus saattaa käyttää myös ulkoisia palveluntarjoajia asiakasseurantaan.
Se tarkoittaa, että myös nämä palveluntarjoajat tarvitsevat tietoja sinusta.
Edellä mainitut palveluntarjoajat ovat Zmartan/Freedom Rahoituksen niin sanottuja henkilötietojen käsittelijöitä, jotka käsittelevät henkilötietoja puolestamme.
Nämä palveluntarjoajat eivät saa käyttää sinua koskevia tietoja muuhun tarkoitukseen kuin palvelujen tarjontaan tai muulla tavoin kuin ehdoissamme on esitetty.
Zmarta/Freedom Rahoitus on edelleen vastuussa henkilötietojen käsittelystä.
Zmarta/Freedom Rahoitus voi luovuttaa henkilötietoja kolmansille osapuolille, kuten poliisille tai muulle viranomaiselle, jos se koskee rikosepäilyn tutkintaa tai jos olemme muuten velvollisia luovuttamaan kyseisiä tietoja lainsäädännön tai viranomaispäätöksen nojalla.
Voit saada lisätietoja siitä, kenelle henkilötietojasi luovutetaan, lukemalla aiemmin mainitut palvelukohtaiset tietosuojakäytännöt.
Siirto kolmanteen maahan
Zmarta/Freedom Rahoitus tekee pääsääntöisesti yhteistyötä vain sellaisten kumppanien kanssa, jotka käsittelevät henkilötietoja EU:n/ETA:n alueella.
Siltä osin kuin käytämme palveluntarjoajia EU:n/ETA:n ulkopuolella (ns""kolmansista maista"), esimerkiksi pilvipalvelujen tarjoajia kuten Amazon Webservices Inc"ja Microsoft,, toteutamme asianmukaiset suojatoimenpiteet ja varmistamme, että toimitettuja tietoja käsitellään sovellettavan lainsäädännön mukaan.
Asianmukaisia suojatoimenpiteitä voivat olla esimerkiksi sellaisen sopimuksen tekeminen, joka sisältää standardisoidut tiedonsiirtoa koskevat, EU-komission hyväksymät ja vahvistamat mallilausekkeet.
Ne ovat saatavilla EU:n komission verkkosivulla (https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/model-contracts-transfer-personal-data-third-countries_en) tai yhteistyö sellaisissa maissa sijaitsevien yritysten kanssa, joiden tietosuojatason (https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/adequacy-protection-personal-data-non-eu-countries_en) EU:n komissio on hyväksynyt tai yhteistyö sellaisten yritysten kanssa, jotka ylläpitävät EU:n/ETA:n tasolla olevaa suojausta.
Näin suojaamme henkilötietojasi
Meillä Zmartalla/Freedom Rahoituksella on korkeatasoinen tietoturva ja käytämme kryptattuja tietoja.
Meillä on asianmukainen suojaustaso, noudatamme korkeaa turvallisuusastetta sisäisissä prosesseissamme ja hallinnoimme työntekijöiden pääsyä henkilötietoihin.
Noudatamme tietotekniikan turvallisuuskäytäntöämme ja työskentelemme jatkuvasti rekisterin ylläpidon, rekisteritietokannan päivittämisen ja tiedon läpikäymisen parissa sekä valvomme yhteistyökumppaneitamme, mitä tulee henkilötietojen käsittelyyn ja mahdollisiin henkilötietojen käsittelijöihin.
Oikeutesi
Sinulla on erilaisia henkilötietojesi käsittelyä koskevia oikeuksia, jotka perustuvat sovellettavaan tietosuojalainsäädäntöön.
Jos haluat käyttää oikeuksiasi, voit ottaa meihin yhteyttä käyttämällä tämän Tietosuojakäytännön lopussa olevia yhteystietoja.
Oikeus tiedonsaantiin ja tietoihin pääsyyn
Oikeus tiedonsaantiin tarkoittaa oikeuttasi saada tietää, käsitelläänkö henkilötietojasi, sekä milloin, miten ja mitä varten niitä käsitellään.
Sinulla siis on oikeus pyytää tietoja sekä jäljennös henkilötiedoistasi, joita Zmarta/Freedom Rahoitus käsittelee.
Oikaisu
Oikeus oikaisuun tarkoittaa, että voit vaatia virheellisten henkilötietojesi oikaisua.
Sinulla on oikeus myös siihen, että henkilötietojasi korjataan tai päivitetään tarvittaessa.
Sinulla on oikeus pyytää, että oikaisemme tai täydennämme henkilötietojasi, joiden uskot olevan virheellisiä tai puutteellisia.
Poistaminen – Oikeus tulla unohdetuksi
Yksityishenkilöillä on joissakin tapauksissa oikeus pyytää henkilötietojen poistamista.
Tästä oikeudesta puhutaan usein nimityksellä "oikeus tulla unohdetuksi".
Sinulla on oikeus omien henkilötietojesi poistoon ("unohdetuksi tulemiseen") ilman aiheetonta viivettä seuraavissa tapauksissa:
- Jos tietoja ei enää tarvita niihin tarkoituksiin, joita varten ne on kerätty tai niitä muutoin käsitellä.
- Jos käsittely perustuu yksinomaan käyttäjän suostumukseen, ja käyttäjä peruuttaa sen.
- Jos käsittely tapahtuu suoramarkkinointitarkoituksiin ja vastustat tietojen käsittelyä tätä tarkoitusta varten.
- Jos vastustat käsittelyä, joka perustuu oikeutettuun etuun (ei ole olemassa etua, joka painaa enemmän kuin sinun yksityisyytesi).
- Jos tietoja käsitellään lainvastaisesti.
- Jos poisto on välttämätön oikeudellisen velvoitteen noudattamiseksi.
Rekisterinpitäjän on osoitettava oikeutensa säilyttää tiedot, jos rekisteröity pyytää niitä poistettavaksi.
Oikeus tietojen poistamiseen ei kuitenkaan päde tietyissä tapauksissa, esimerkiksi jos käsittely on välttämätöntä, jotta Zmarta/Freedom Rahoitus voisi täyttää oikeudellisen velvoitteen tai jotta Zmarta/Freedom Rahoitus voi esittää tai puolustaa oikeudellisia vaateita tai vedota niihin.
Rajoittaminen
Henkilötietojen käsittelyn rajoittaminen on myös yksi oikeuksistasi.
Sinulla on joissakin tapauksissa oikeus pyytää, että Zmarta/Freedom Rahoitus rajoittaa henkilötietojen käsittelyä, jos esimerkiksi uskot, että tiedot eivät ole paikkansapitäviä, jolloin käsittelyä rajoitetaan kunnes Zmarta/Freedom Rahoitus on tarkistanut ne.
Tällainen tilanne voi myös olla se, jossa vastustat sitä, että tietojen käsittely perustuu oikeutettuun etuun siihen saakka, kunnes on vahvistettu, painaako meidän tai kolmannen osapuolen perusteltu etu enemmän kuin itse perustelemasi peruste.
Jos meidän sinusta rekisteröimien tietojen käsittelyä tarvitaan vain oikeudellisia vaateita varten, voit myös vaatia, että kaikkea muuta näiden tietojen käsittelyä rajoitetaan.
Tietojen siirrettävyys
Oikeus tietojen siirrettävyyteen tarkoittaa sitä, että sinulla on joissakin tapauksissa oikeus saada pyydettäessä meille antamasi tiedot, jotta voit siirtää ne jollekin toiselle osapuolelle, esimerkiksi toiselle palveluntarjoajalle.
Tätä voidaan verrata siihen, että henkilö vaihtaa puhelinyhtiötä, mutta säilyttää puhelinnumeronsa.
Oikeus tietojen siirrettävyyteen koskee tilanteita, joissa olet antanut suostumuksesi tietojen käsittelyyn tai joissa käsittely on välttämätöntä, jotta voimme tarjota sinulle palveluita sopimuksemme mukaisesti, ja edellyttäen, että käsittely tapahtuu automaattisesti.
Sinulla ei kuitenkaan ole oikeutta tietojesi siirrettävyyteen, jos käsittelemme niitä oikeutetun edun toteuttamiseksitai lakisääteisen velvoitteen noudattamiseksi.
Käsittelyn vastustaminen
Sinulla on oikeus milloin tahansa vastustaa sitä, että Zmarta/Freedom Rahoitus käsittelee henkilötietojasi oikeutetun edun toteuttamiseksi.
Tällöin sinun on määriteltävä, mitä käsittelyä vastustat.
Jos käsittely on mielestämme tästä huolimatta perusteltua, meidän on osoitettava, että on olemassa perusteita, jotka painavat enemmän kuin käyttäjän edut ja oikeudet.
Zmarta/Freedom Rahoitus voi kuitenkin edelleen käsitellä henkilötietoja, jos se on tarpeen oikeusvaateen esittämiseksi, laatimiseksi tai puolustamiseksi.
Jos vastustat käsittelyä, joka tehdään suoramarkkinointia varten tai joka tapahtuu oikeudellisen edun toteuttamiseksi, Zmarta/Freedom Rahoitus ei saa enää käsitellä henkilötietojasi tällaisiin tarkoituksiin.
Voit milloin tahansa peruuttaa meiltä saamasi markkinointiviestit soittamalla numeroon 09-42 41 44 00 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@freedomrahoitus.fi tai info@zmarta.fi.
Miten käytän oikeuksiani (kuten esimerkiksi oikeutta tietoihin pääsyyn tai tietojen poistamiseen)?
Oikeus tietoihin pääsyyn tarkoittaa, että henkilö itse saa tietää, mitä tietoja hänestä on tallennettu.
Jos haluat nk"rekisteriotteen, sinun on tilattava se osoitteesta Tietosuojavastaava, Zmarta/Freedom Rahoitus, Kaivokatu 8 (8"kerros), 00100 Helsinki tai dpo.fi@zmartagroup.com.
Voit ottaa yhteyttä meihin kyseiseen osoitteeseen myös silloin, jos haluat oikaista, täydentää, siirtää, vastustaa tai rajoittaa tietynlaista tietojen käsittelyä tai pyytää, että poistamme henkilötietosi.
Zmarta/Freedom Rahoitus pidättää oikeuden periä maksun toistuvista pyynnöistä päästä tietoihin käsiksi tai vaihtoehtoisesti kieltäytyä vastaamasta pyyntöön, joka on esimerkiksi toistuva, kohtuuton tai selvästi perusteeton.
En halua enää mainoksia, mitä teen?
Jos et halua, että Zmarta/Freedom Rahoitus ottaa sinuun yhteyttä markkinointitarkoituksissa, voit pyytää estoa soittamalla numeroon 09-42 41 44 00 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@freedomrahoitus.fi/info@zmarta.fi.
Tietosuojavastaavat, tietosuojaviranomaiset ja oikeus tehdä valitus
Jos sinulla on huomautettavaa tai koet, että me käsittelemme tietojasi virheellisellä tavalla, voit ottaa yhteyttä Zmarta Groupin tietosuojavastaavaan.
Tietosuojavastaava on vastuussa seuraavista yrityksistä Zmarta Group -konsernissa:
- Freedom Rahoitus Oy (Suomi)
- Centum Finans AS (Norja)
- Elskling AB (Ruotsi)
- Zmarta AB (Ruotsi)
- Insplanet Försäkringsförmedling AB (Ruotsi)
Zmarta Groupin tietosuojavastaavan tärkein tehtävä on valvoa, että tietosuojaan (GDPR) liittyviä säädöksiä seurataan organisaatiossa, esimerkiksi tarkastuksia toteuttamalla ja tiedottamalla.
Tietosuojavastaava on myös Ruotsin Datainspektionin ja Suomen Tietosuojavaltuutetun yhteyshenkilö.
Zmarta Groupin tietosuojavastaavan yhteystiedot ovat seuraavat:
Sähköposti: dpo@zmartagroup.com
Voit myös lähettää kirjepostia osoitteeseen: Dataskyddsombudet, Zmarta, Box 1068, 262 21 Ängelholm, Ruotsi.
Voit myös kirjoittaa suomeksi myös osoitteeseen: dpo.fi@zmartagroup.com tai soittaa numeroon: +358 40 719 41 00.
Tietosuojavaltuutetun toimisto on Suomessa toimiva viranomainen, joka hoitaa tietosuojaan ja henkilötietojen käsittelyyn liittyviä asioita.
Voit lukea lisää tietosuojasta, voimassa olevista lakiasioista sekä muita aiheeseen liittyvistä asioista osoitteessa https://www.tietosuoja.fi.
Evästeet
Käytämme tietojen paikallista tallennusta nk"evästeiden ja muiden vastaavien tekniikoiden avulla.
Paikallinen tallennus tarkoittaa sitä, että erilaista dataa tallennetaan paikallisesti laitteeseesi (esim"tietokoneeseen, matkapuhelimeen tai tabletille) selaimesi kautta.
Paikallinen tallentaminen voi koskea esimerkiksi käyttäjän asetuksia, selaamistasi koskevia tietoja sekä tietoja siitä, mitä selainta käytät verkkosivulla"Näitä tietoja voidaan käyttää sisällön ja toimintojen tuottamiseen palveluissamme sekä siihen, että niistä tehdään sinulle sopivia ja mielekkäitä.
Lisätietoja evästeistä saat lukemalla Evästekäytäntömme.
Tietosuojakäytännön päivittäminen
Zmarta/Freedom Rahoitus pidättää oikeuden tietosuojakäytännön muuttamiseen tätä sivua päivittämällä.
Jos olet antanut sähköpostiosoitteesi,ilmoitamme sinulle päivityksistä sähköpostitse.
Yhteystiedot
Freedom Rahoitus Oy
Kaivokatu 8 (8"kerros)
00100 Helsinki
Puhelin: 09-42 41 44 00
Sähköposti: info@zmarta.fi/asiakaspalvelu@freedomrahoitus.fi